Torsdagen

På onsdagen kom Lollo upp, vi åt god mat och gjorde lite allt möjligt, men mest så åt vi nog faktiskt...

Torsdagen var en helvetesdag för mig, började med att jag somnade vid fyra och klockan 6 på morgonen så gick brandlarmet, så där ställde jag mig helt yrvaken på en datastol och skulle försöka få tyst på skiten, Lollo vaknade dessutom inte förrän jag var så arg att jag skrek åt henne, haha, ett brandlarm som tjuter på högsta volym och människan sover som en stock?

Lyckades typ slita sönder den så den tystnade och SEN kunde jag ta ut batteriet... Sedan gick jag och la mig igen utan att kolla om det brann... Smart tjej?

Klev upp nån timme senare igen och var på skolan, och insåg att jag hade tappat bort min cykelnyckel, lunchade på stan, somnade på en föreläsning, och missade bussen hem, gick förbi där jag skulle möta Lollo.. Så ja, inte så lyckade dag haha. Vi gick hem till mig och sov några timmar, sedan lagade vi ännu mer mat och drog till Vännäs.

När vi kom dit chillade vi lite innan vi drog ut till Bosse och jag skulle hoppträna för Maria, så vi drog honom till ridskolan. Dom byggde fram medans jag red fram.

Vi jobbade vidare med linjer, denna gång med S-båge och sedan en bruten linje.
Bosse var på SJUKT bra humör, och var därför också väldigt pigg och stark! Drog fram som en ångvält med mig hängandes i tyglarna.

När jag klappade han efter hindrerna så kastade han med huvudet av lycka, gick emot skänkeln och var knappt vändbar, dock lugnade han ner sig när han hade fått hoppat av sig lite, och när vi väl hoppade lite högre så gick det kanon!


Sparkar emot skänkeln, haha söt!



Stark häst?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0