Så var man fattig...

Har precis kommit hem efter att ha varit och storhandlat med Maria och Johan. Perfekt när dom har bil så dom kan köra mig hela vägen hem så jag slipper konka hem kassarna, och väldigt bekvämt med självscanning och bla bla ni fattar!

Dock hade jag tänk hålla mig från att storhandla tills nästa studielån kommer, men orkade inte vänta, så nu får jag leva fattigt resten av månaden, som tur är kommer pengarna nästa vecka!

Kan inte fatta att tiden går så himla fort, det var nyss september och jag trodde oktober skulle bli en lång och dryg månad - vad hände?
Snart är det dags för årets sista tävling också, den sker första helgen i november!

Nu ska jag fortsätta försöka lösa det sista på en av uppgifterna vi har som ska in på fredag, önska mig lycka till!


Fina fina ♥
Nästa gång jag och Britta är hemma så SKA jag sno alla bilder hon fotade den här tävlingen!!
Foto: Britta Söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0