Just my luck

Bara det som behövdes, en helg i Övik och jag är sjukt igen! Tackarrrrr!

Hur som helst, denna måndag har inte varit speciellt spännade, lite skola för att göra en redovisning vi ska ha imorgon, och sedan hem för att lämna in en uppgift, sova lite och sedan blev det bio!

Ceci är här också, haha stackarn fick sitta med sin uppgift medans jag låg och sova - skönt!
Drömde dock att hon typ skulle väcka mig genom att försöka halft döda mig? Väldigt skumt, och tydligen så sov jag med en kudde över ansiktet också, så inte så himla konstigt då...

Bion vi såg var Johnny English! Kanonbra film faktiskt, precis som den ska vara, rolig och jävligt pinsam, var först lite besviken, men på slutet drog dom på riktigt ordentligt och typisk Mr. Bean style, så då blev jag nöjd!
Kunde dock inte riktigt njuta av filmen under typ den sista timmen då jag mådde så himla dåligt, den här jäkla halsen alltså..
Såg den med Ceci och the boys i korridoren, tjejerna var visst upptagna :(

Rekomenderar den iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0