Jäkla höst

Försöker peppa igång mig för att skriva dessa rapporter som ska in hela tiden, den ena är enkel, den andra inte.
Har dock börjat med den jobbiga för att tvinga mig själv, men det står verkligen still i huvudet.

Dessutom är jag sjukt trött, och det hjälper inte alls.
Förstår dessutom inte varför jag är trött då jag har sovit ordentligt dom senaste dagarna och inte stressat något.
Jag har dock knappt varit ute någonting idag, förutom studiebesöket på SR. Det kanske är det som behövs, en promenad och lite frisk luft!

Vi hörs!


Ge mig sommar för guds skull!
Här är en rolig bild från när Britta var och fotade Lisa och Fille!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men! Höst är ju det mysigaste som finns, sommaren är alldeles för varm. Det enda negativa med hösten är att den är kort och att snön kommer sen...

2011-10-06 @ 23:50:36
URL: http://linneasophie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0