Hello everybody!

Hoppas ni har haft en sjukt najsig helg, för det har jag!

Nu har jag precis anlänt hem till Umeå efter en kort men rolig vistelse i piteå, ska bara packa om väskan nu och sedan drar jag till Vännäs för att hoppträna Bosse.

Ska ju som sagt tävla nästa helg, och det lär ju gå bra med tanke på förberedelserna... Men vi ska göra vårat bästa!
Under tiden så ska jag även försöka tentaplugga, redovisa ett studiebesökt, vara testperson och även skriva tentan.
Min hjärna lär vara helt borta när vi väl ska in på hoppbanan, men ska försöka att verkligen fokusera den här gången!

Uppdatering blir det under veckan iaf, har dessutom ett åsiktinlägg på gång som jag verkligen är pepp på!
Men nu ska jag sätta fart, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0