En riktigt fin vän

Ja, ingen bra uppdatering, inga löften hålla ect. ect. blev svindålig i måndags natt, feber och skit, hade ingen röst under hela tisdagen och nästan ingen på onsdagen förrän på kvällen.
Sov 17h natten till idag, så ja, ni fattar grejen, har inte mått så bra liksom.

Sitter just nu och fixar filmerna från tävlingen, skrattar åt tabbarna jag gjorde och inser att det är rikigt fina hästar jag rider!

Hur som helst, igår kom Zandra (som förövrigt är min granne nu, eller okej, hon bor 2min bort, men iaf på mariehem så det räknas som granne) förbi och chillade lite, finaste tjejen som hade med sig ett egengjort kort till mig! SÖT!

Jordgubbste var det i iaf och hon hade t.o.m gjort om själva dom där.. papperbitarna på tepåsarna ni vet.
Det luktar dock så gott så funderar på att aldrig prova dricka det heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0