Dålig uppdatering

Yes, nu ser det ut såhär att Maria är sjukt, hästen vilar och jag reser bort.
Önskar verkligen att jag hade haft tid att åka ut och rida honom, men tyvärr är det lite för lite tid för det.
Vi har en stor redovisning imorgon som kommer hålla på från 08.30-17.00, dock åker jag iväg vid 12-tiden så kommer för sköna restuppgifter, men lite får man ta.

Till veckan har vi första tentan, och veckan efter har vi den andra tentan. Så nu vet vi vad som händer i mitt liv!
Vet inte riktigt vad jag ska bjuda på, bilder känns det som att ni får i överflöd så kanske ett utrustningsinlägg skulle vara på sin plats?
Dock får jag ångest då jag bara vill köpa grejerna själv, och det har jag inte riktigt pengar till ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0