Bosse bloggar

Fredag, wohooooo. Havre :D
Alla snackar om fredagsmys men vad är det? Är det när matte kommer förbi och ryktar och borstar mig? Är det när jag får en full hink med havre och en bal med hö? Jag vet inte, men iallfall jag och stallkatten trivs väldigt bra och snart skall man få röra på bena och åka tävla! Taggar för fullt men matte verkar inte lika taggad. Konstigt... Jag får se till att kriga på och se till att ta en rosett! Då kommer matte bli glad :D

Vad ska man göra nu då fram tills matte kommer och säger hej och kramar mig? Nja jag kan väll gå runt i en cirkel och titta på träden... Å en ekorre! *Suck* han ville inte leka med mig. Jaha vad ska jag göra nu då? Nja jag kan väll gå en sväng till runt hagen. Hmm mums lite hö. Är så skönt att man har en hel bal att äta ur. Hur schysst som helst. Kan dock bli lite tråkigt i längden. Måndag - hö, Tisdag - hö, Onsdag hmmm Hö... jaja det är ju gratis ;)
Ne en sväng till runt hagen innan man gör kväll... 


Kommentarer
Postat av: evelina

bosse, byt varv när du går runt i hagen då kanske det blir mer intressant.. ;)

2011-10-21 @ 21:52:01
URL: http://evelinasjodinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0