Ändrade om

Hmm, hyffsat less idag, gick in på TDB och strök mig från lördagen på Hippo den 5/11 då det känns som jag aldrig hinner träna.
Ska dock tävla den 6;e. Blir 100+110cm, inomhusdebut för honom och mig på bortaplan faktiskt och sista tävlingen för året.

Har insett att det bara är 3veckor bort och hinner ju knappt ut och träna något, plus att han nu har dragit av sig framskorna = svårt att planera.
Dessutom har jag en massa tentaplugg+uppgifter som ska in i början av november så det blir bäst med bara endagar tävling.

Får hoppas att det blir superrolig iaf! :)


Min fina ♥

Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Ska vi följa varandra via bloglovin? Säg till när du följer mig, så följer jag dig :)

2011-10-15 @ 20:38:23
URL: http://youngrider.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0