Tråkig

Jag har faktiskt verkligen ingenting att skriva om.
Väntar på att Maria ska ta tag i det här..

Hade en kung helg iaf, fredagen var mys med Sandra, lördagen var alldeles för mycket fylla och söndagen bestod av ångest och illamående, men det vare värt!

Var ut och tittade på Per-träningarna också, både lördag och söndag och det var så himla många fina ekipage!
På söndagen såg jag dock bara en grupp, men allting var riktiga skolexempel!

Nu ska jag inte tråka ut er så mycket mer, åker hem den här helgen också, så då ska jag passa på att få rida Divan! :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

Hej!

Nu är det snart bara en vecka kvar på Novembertävlingen där vinsten är en KINGSLANDMÖSSA I VALFRI FÄRG från deras VINTERKOLLEKTION.

Du får inte missa tävlingen: http://hastoridverksamhet.blogg.se/2011/november/novembertavling.html#comment



Kramar

/ Eleonor

2011-11-22 @ 21:33:18
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0