Tidig morgon

Alltså jäkla syster, bloggar ju aldrig! Ska faktiskt ta och skälla på henne, hon har fortfarande inte skrivit om tävlingen!

Hur som helst, så klev jag upp runt halv sju imorse och har nu på morgonen varit iväg på ett experiment där dom satt såna där elektroner på huvudet och läser av strömmen, och pulsen och andningen och allt vad det nu var och sedan fick jag ligga i 1h och lyssna på ljud, och ibland trycka på en knapp 1-9 hur avslappnad jag var haha :)
Detta är alltså till någon forskning dom gör på universitetet.

Nu har jag sedan varit hem, ätit och ska väl ta tag i pluggandet till tentan imorgon, hoppas verkligen att det kommer gå bra! Vem orkar omtenta liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0