Ska aldrig säga aldrig

Jag brukar skratta åt folk som säger att dom har fått träningsvärk efter att dom har ridit, och att jag inte kan förstå hur det går till.

Det gör jag nu.
Att bara rida 1gg i veckan, och sedan sätta sig upp och hoppträna, och dagen efter rida ut i samma hoppläder och stå i fältsits gör sitt.
Framsidan på mina lår bränner som bara den och det känns som jag har gått i trappor i 2dagar, vill knappt gå igenom korrioderen...

Nä, får ta tillbaka allt jag sagt om träningsvärk, prova bara ta ett uppehåll så får man veta att man lever sen..



Kommentarer
Postat av: emily

Även om jag rider nästan varje dag får jag träningsvärk när jag rider för Ida H :-) Hon får en ju liksom att rida 100% mer än vanligt så då värker musklerna dagarna efter...

2011-11-07 @ 16:29:45
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0