Så vare klart!

Helt snurrigt trött i huvudet är jag nu, och framför allt i kroppen!
Nu är allting rent och fint, torkade t.o.m golven, så om mamma såg mig nu skulle hon allt vara stolt!
Tog i extra hårt på träning också, men det kändes skönt, har nu 3:e tvättmaskinen igång och egentligen behöver jag 3st till!! Vilket är totalt 6stycken.. borde kanske tvätta oftare, men får se hur det blir med det då klockan redan nu är mycket, kommer dessutom behöva bomba hela rummet sen med tvätt, eftersom både torktumlaren och torkskåpet suger.. Det brukar hänga kläder lite överallt när man är färdig!

Nu ska jag iaf belöna mig med lite olika meloner och vindruvor - MUMS, samt lite nya avsnitt från olika serier!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0