Klubbtävling 13/11

Lite snabb uppdatering från tävlingen idag då, bloggar dock från mobilen då jag inte orkar starta upp datorn ;)

Red som sagt LC:2 med Divan och hon var riktigt trög på framtoningen, smart som jag var så hade jag inte tagit några sporrar, så fick jobba häcken av mig.
Väl inne på banan så var hon lite piggare, men otroligt spänd, så kom inte åt henne så bra.
Hon ville så klart inte stå stilla i halterna, så försökte ta igenom det nu, men då blev hon upprörd och ville inte gå fram haha, resultat blev 60% och en första plats, men när jag tittat på filmen så är jag inte så nöjd med min egen ridning, måste hitta någon häst i Umeå att rida 1-2gg i veckan så jag håller igång och sedan Bosse då.

Måste stärka hela mig själv så hoppas träningen i vinter ger resultat!

Grattis till alla placerade och såklart till klubbmästarna, Henny, Rebecka, Emelie och Annika!

Extra cred ska Sandra och Camelian ha, dom var så himla fina och förtjänar verkligen dom fina resultaten! :)

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0