Kändes bra för själen

Har idag tagit ett beslut som gör att jag faktiskt mår bättre än vad jag gjort på länge.
Just nu är det fortfarande väldigt nytt, så man får se vad som händer, men det handlar om att tro på det man vill och tänka på vems liv det egentligen är man lever.
Jag kommer alltid sätta mig själv och mitt välmående i första hand, och om jag då räknas som egoistik så får det göra det. Men man har bara ett liv, och det ska man leva för sin egen skull.
Sen handlar det inte om att vara självisk och inte kan finnas för andra, men man måste alltid komma ihåg att man ska själv ska må bra!

Min fina vän, tack för att du finns och stöttar! ♥

Kommentarer
Postat av: bippan

<3 <3

2011-11-17 @ 22:48:22
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0