Jo jag lever fortfarande

Som ni vet så har min närvaro här på bloggen varit obefintlig men förhoppningsvis så ska jag kunna ändra på det.

Har haft otroligt mycket på jobbet just nu och har haft stora problem med min rygg som har varit dålig nu under längre tid, våra datorer är trasiga, dock är det bara dåliga bortförklaringar till att inte blogga.

 

Vädret ute är supertrist just nu vilket inte ger vidare inspiration och Bosse har vintervila just nu så det är inte så mycket att skriva om. Bosse verkar dock inte förstå riktigt varför han ska vila och är bara sur på mig att han inte får bli riden.

 

Det är tur att jag får hålla igång min ridning lite på jobbet åtminstone, har haft en häst på tillridning/försäljning som nu är såld och flyttar på måndag. Vi har även fått in en ny häst som jag har fått prova som jag blivit lite småkär i.

 

Nästa helg är det globen vilket ska bli otroligt roligt.

 

Ska även jag försöka skriva ihop en tävlings redovisning för i år med alla hästarna som jag har tävlat. Blir väll bara deprimerad när jag väl kommer att kolla men då kan det ju bara bli bättre till nästa år

Passar också på att lägga upp en nostalgi bild på farbror Bo!

//Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0