Hell hole...

Blä på Vännäs, usch vad jag hatar stället, och det är inte första gången jag säger det..

Hade planerat att duscha honom, och Maria berättade att dom kan låsa stallet mellan allt från 6-9 så åkte ut strax efter 5 till ridskolan och kontrollerade, då stod dörren på vid så jag for och kopplade på släpet, bråkade lite med strömmen och kom tillslut fram till ridskolan vid 5min efter sex, TRO INT PÅ FAN DÅ ATT DET ÄR STÄNGT OCH LÅST!!!!!!
Så nu står jag med en gulskäck till skimmel och ingen lösning, hade tänkt att jag kunde tvättat han med hink och svamp som nödlösning, men såklart finns det inget vatten i stallet!

Om det är bra uppladdning inför imorgon? Njaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0