Godmiddag

Sådärja, på plats i övik!

Kan skriva lite mer om gårdagen någon annan gång, men umgicks iaf med finaste brudarna och hade svinkul, men kvällen slutade inte så himlarns bra. Well well!

Nu ska jag strax dra ut till ridskolan, och rida ut på Divan, träffa Pennan ska jag också göra! :D
Det börjar bli mörkt, men har inget val, då tiden inte riktigt räckte till, och precis när jag skulle åka, så gick en bil sönder och allt strulade till sig haha, men så kan det gå.

IMORGON(!) mina damer och herrar så ska jag faktiskt tävla Divan på klubbdressyren, LC:2an ska vi rida, för sedan ska hennes ägare göra tävlingsdebut! Ska bli så himla roligt! Längtar dessutom efter att träffa alla och se alla fina ridskolehästar och privatekipage, sedan får vi se vem som vinner KM! :)


Finaste tjejen! 
Foto: Pernilla Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0