Dagen mys

Skön sovmorgon idag, klev upp strax innan elva och for iväg till Bosse.

Drog en ordentligt borstning på av pållen, sedan for vi ut på en skrittur i 30min på hackamore, barbacka i mjukisbyxor, ett täcke då för att försöka förhindra ridsår och det var så MYSIGT!

Gud vad jag saknar allt sånt där som verkligen är guldkorn i vardagen, att kunna skritta ut på sin häst!

Han tyckte iaf det var väldigt roligt, men fjantade sig såklart för lite olika saker, som han egentligen inte ska bry sig om, men han har ju några konstiga dillar i huvudet nu för tiden!

Världens finaste ♥

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag ska faktiskt ta mig tid och göra det när jag återkommer från stallet i kväll! Och jag kan bara hålla med, det ska absolut spridas mer positiva saker bland alla ryttare oavsett nivå och häst och allt som påverkar!! :)

2011-11-08 @ 16:49:54
URL: http://lbda.blogg.se/
Postat av: Liza

Jag ska faktiskt ta mig tid och göra det när jag återkommer från stallet i kväll! Och jag kan bara hålla med, det ska absolut spridas mer positiva saker bland alla ryttare oavsett nivå och häst och allt som påverkar!! :)

2011-11-08 @ 16:49:55
URL: http://lbda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0