Dagen dåra

Ja, för det första glömde jag ju säga att Sandra åkte med mig upp till umeå igår (söndags då egentligen) och direkt så for vi och fikade adventsfika hos Zandra!

Så himla mysigt hade hon och Marie, och det bjöds på glögg, egengjorda lussebullar, peppakakor och julgodis! Inte lite pondus i det hushållet!

Sedan idag har jag hållt på med min fotouppgift samtidigt som jag har gått på stan med Sandra och letat julklappar, hittade 3, så vi får se, är så himla snål i år, så har koll på vad jag ska ge resten, men det blir inga såna där man är jättenöjd med, för man har inte ekonomin till det...

Ska snart slänga upp min önskelista här också har jag tänkt, så alla ni där ute som älskar mig kan ge mig sakerna på den, haha ;)

Sedan så har jag även hunnit fika med Amanda! Vi planerar för att gå på luciafilm nånting blabla som jag aldrig kommer ihåg vad det heter så planerar lite för det!
Bildlöst inlägg, men ska tömma mobilen lite på bilder när jag har tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0