Trevligt uteritt

Hade tänkt rida på planen idag, men det blev uteritt idag igen.
Praktikanterna var med på Tickan och Stella och det var perfekt underlag då dom var ute och harvade(?) upp vägen, vi rullade på bra i galopp och hade sköna skrittstunder.

Bosse tog nog inte alls illa upp av uteritten, utan tyckte det var skönt att få fortsätta leka och ha det bra.
När vi var klar i stallet och allt tog jag ut och betade honom för första gången iår och det tyckte han var TOPPEN!
Snacka om glad häst!
Bäst var när han drog omkull mig där jag satt för han skulle åt annat gräs och jag var inte beredd haha!

Nu ska jag nog somna på soffan eller nått!



Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, det är nog sant det du säger. Men allt sitter nog egentligen i det hela att man jämför sig med andra - och deras utveckling så att säga. Tror att det kommer släppa ändå, har verkligen en häst för de nu :)

KAN DU HJÄLPA MIG? :D Alltså, du har helt fria händer och det får ta hur lång tid som helst! Enkel och stilren (tänkt klintestam TYP)

Hopptävling på g? Ska du vara med på hemmaplan v27?

2011-05-11 @ 22:06:55
URL: http://jacobssona.blogg.se/
Postat av: Lirrro

du tror inte fille tippade mig på stolen först åt sidan, sen baklänges när vi var ute och betade igår?......... så knäpp haha

2011-05-11 @ 23:41:47
URL: http://lindbergl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0