Trevligt att träffas Herr Ryggskott

Fast när jag tänkter efter... Näääää dra åt h******....

Hade lovat mamma att städa undan hästsakerna som låg lite här och var i huset idag, samt städa mitt egna rum.
Började bra, tills jag kom på att städa i förrådet var rätt så roligt det med.
Skulle bära bort några tunga säckar med pellets, som jag var alldeles för tung, men envis som man är så bär man ändå. Den gick sönder två gånger i trappen och läkte pellets över hela källartrappen så jag  blev förbannad och slängde ner skiten i en tunna.
Gick sedan och bar en mycket lättare säck och slängde den på samma ställe.
Sedan började jag plocka lite småskräp som skulle slängas och då var det som att någon högg mig i ryggen.
Det strålade ner över ländryggen och enda ner till benen så jag blev nästan svimfärdig och började svettas helt plötsligt.

Sedan har det inte lagt sig, utan snarare har jag lagt omkull mig... I sängen.. i 5h har jag bara legat här och tittat på No ordinary family, avsnitt efter avsnitt.

Jag ber till gud att min rygg ska vara bra till imorgon..  för jag vill hoppa... guuuud vad jag vill hoppa!

Vad hann jag annars med idag? Jo jag har dödat både en spindel och en skalbagge, mycket stolt tjej!


Med en sånt här trevligt inlägg så tänkte jag att den här 
gula tanten kanske kan lysa upp tillvaron lite...

Kommentarer
Postat av: S

hahahah ohmy<3

2011-05-03 @ 16:04:39
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0