Trevlig ridtur

Lång kväll på stallet igen!

Åkte ut runt halv fyra och hängde lite med Lollo, mockade och var allmänt slö.
Sedan gick vi in till henne och fikade innan jag tog tag i ridningen.

Han var lite varm och vätskefylld i höger fram så lindade honom innan jag red ut, verkade inte ömma något, så förhoppningsvis är det ingen fara.

Red ut och red på lite lägdor, ville att han skulle gå på mjukt sviktande underlag, han var dock crazy idag och fick damp så fort vi galopperade.
Försökte träna lite byten, men han körde stenhårt och gjorde luftsprång ist.

På slutet när vi skulle hem galopperade vi lite och sedan lättade jag lite på tygeln och han f l ö g iväg haha, fick typ inte stopp på honom, och då är han ändå en känslig häst...

Tillbaka på Cape så spolade jag benen i kallvatten, och är han inte bättre imorgon så ska jag börja linda honom på kvällen, men hoppas såklart på att det bara var tillfälligt :)


Finast i hela världen!
Ska försöka fixa fler bilder ikväll
Foto: Pernilla Larsson





Hahaha så sjukt stolt över min middag!
Äggröra med tomat och majs
Sallad med gurka och fetaost
Bacon och Creme fraiche
Fett god ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0