Slow

Okej, hade tid att uppdatera igår, men orkade bara inte.
Eller vänta, varför sitter jag och ursäktar mig då jag sa att jag inte brydda mig för typ en veckan sen?

Fattar inte...

Hur som helst, hade stallet igår, det gick kanoners, hade ju hjälp så det gick snabbt!
Det som tog tid var att fylla vatten till alla hästar, men även det måste göras.

Bosse longerade igår och var faktiskt riktigt fin, han vet ju vad han ska göra, så det som är svårast är att få honom att skritta, så försökte jobba med det igår, då han gärna vill trava istället.
Skritten är hans sämsta gångart så det viktigt att inte låta han slippa undan det.

Annars då, jo vi tvättade och friserade Nero och han blev såååå fin :)
Har bildet på det som jag ska slänga in snart!

Idag har jag eftermiddag och kvällen, så ska väl rida Bosse, sedan kanske tvätta lite benskydd samt ge Märta en omgång med ryktborsten, vi får se vad hon säger om det!

Btw. Maggan och Tickan var placerade även i dagens 120 och Hälge hade bara 4fel! Woho :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0