Sammanfattning

Orkade inte skriva in mina sista ord i förra inlägget för det var redan nog långt.
Jag tänker väldigt mycket efter jag tävlat, och gillar att ha kvar mina tankar, så därför får ni stå ut med dom.

Jag är sjukt nöjd med dagen. Det är absolut inte den bästa resultatmässigt sätt, men vi har inte tävlat på ett år tillsammans, eller jo, en klubbhoppning på 90cm och 100cm, men förra året bara en lokal i Kramfors.

Nu gjorde han två fina rundor, och dom hade gjort en stor skillnad på tempot till den regionala klassen som han klarade utan problem.
Han är riktigt storgalopperad och mycket snabbare än man tror, men gå in och kolla på tiderna i grunden och man ser att han skulle ligga bra till i en A:0a.

Jag är även glad över att allt kände så enkelt.
1m kändes som en barnlek, och 110cm kändes bara roligt.
Han visade tydligt att han tyckte det var roligt att komma ut och hoppa igen, och jag tror att några fler tävlingar så vi hittar varandra lite mer igen, så kommer det här vara kanon.
Hoppning är ju underbart!


Världens finaste grabb!
Du är BÄST! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0