Regning dag

Åkte ut till ridskolan vid ett och red Divan.
Red först ut en sväng och sedan lite på plan. Gick sådär, hon var fin så länge jag red lätt, men under nedsittningen blev hon springig.

Lät hon hoppa några språng på slutet och det tyckte hon var kanonkul iaf!
Ska tävla henne på klubbhoppningen den 6:e.
En clear round 60cm tänkte jag att vi skulle ge oss på som träning.
Lär bli att trava runt hela banan så hon inte får springa mot hindrerna.

Åkte sedan ut till Cape. Jag och Lollo skulle gå på bio klockan 6 så hade lagt i en rätt hög växel.
Stackars Lollo hade dock 4st hästar att motionera och jag hade 1, så jag ryckte in och vi fick undan fem hästar på 2h!

Först red vi ut. Hon på Bruce och jag på Bruno med Bosse som handhäst.
Blev ett lätt pass då alla hade hopptränat igår.

Sedan red hon ut på Tickan medans jag longerade Stella.
Duschade sedan hon henne innan vi drog in till stan och köpte godis för dyra pengar innan bion.

Såg Pirates 4 och den var faktiskt rätt bra! Bättre än jag trodde! Så rekommenderar folk att se den :)
Valde mellan den och baksmällan, men kändes mer värt att se den på bio med effekterna och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0