Packar och snart klar

Har nu packat klart allting till mig, nu är det bara det till hästen här hemmifrån, samt det på stallet.
Måste nog skriva en packlista som förra gången, då kan man känna sig lugn :)

Det jag ska göra nu är att duscha, men först ska jag se två filmer från olika tävlingar och försöka komma ihåg känslan.
Är sjukt nervös faktiskt, det är nästan ett år sedan vi tävlade hoppning utanför klubben.

Den 5/6-2010 var den enda tävlingen jag var ut på med Bosse förra året.
Och det är bl.a den här filmen:




Och den här jag tänker se:




Han hoppar så sjukt lätt på dom här filmerna och jag kan minnas känslan över hur glad jag var och hur roligt det var!
Jag hoppas han är på sitt bästa humör imorgon och kommer ihåg hur roligt det är att tävla!

Kommentarer
Postat av: BRITTA.

Ni är så jävla duktig. Lycka till nu på söndag och VINNNN!! och jag hoppas att du inviger luvan och shabraket du fick av mig och julia ;)

2011-05-28 @ 22:20:22
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0