Looking forward...

Blev lite ändrade planer och vi sticker till Näset redan imorgon.
Maggan tyckte det lät klockare och jag kan bara hålla med, då det innebär att vi slipper kliva upp klockan 4 på söndag morgon och istället åka klockan 5 imorgon eftermiddag.

Sover gör vi i Sundsvall och har lyckats fixa uppstallning till Bosse. Struntar lite i vad det kostar då jag tycker det är mer värt att han är utvilad.

Så imorgon måste jag packa och gå igenom lite saker i garaget som måste med.
Funderar på att leta upp min andra martingal..
Måste dessutom välja en tävlings outfit, har ju några nu, som jag dessutom har lovat att fota och visa :)

Vad tycker ni?


Förbygel/Martingal?

eller


Vanlig martigal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0