Lite sköna citat

Har verkligen haft askul med praktikanterna som varit på Cape nu i tre veckor, riktig roliga har dom varit och klämt ut sig ett och ett annat citat, dagen var iaf detta:

Jag: När jag föddes var jag 58cm.
Mickis: SHIT!
Linn: 58 vaddå när du föddes?
Jag: METER!!!! Heheheheeh

Mickis: Jag har alltid trott att Ken Ring sjön: Jag älskar dig min lilla prinskorv, också sjöng han min lilla prins.


Sen var det också kul när vi stod och skottade skit och rätt som det var så kom det ut en näbbmus och Mickis DOG och började slå sig själv på benen och springa därifrån.

När vi sedan pratar om det, så säger vi att näbbmöss är söta, men skeppsråttor är vidriga.
Mickis påstår då att det är fel att döda något djur, men vi försöker förklara att råttor faktiskt förstår.
Linn: Det är ju som att jämnföra att man får döda en läkare men inte en massmördare!
Vi: ???

Kommentarer
Postat av: mickis

HAHAHAHA klockreeeent!!!!

2011-05-19 @ 21:38:11
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahaha älskar att allt jag sagt får mig att framstå som väldigt korkad...

2011-05-19 @ 21:45:47
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0