I like it!



This is my plan.

3 helger i rad - inte snällt tänker ni, men det är bara en dagars, så jag tror han överlever utan problem, annars får jag bara stryka mig :)
1m + 110cm blir det alla dom helgerna, mjukstart, se vad han håller för med andningen och om han tycker det är kul!

Längar ihjäl mig verkligen! Vill tävla NU!
Imorgon måste han gå på banan, borde hoppa, måste rida dressyr.. Hm.

Maria kommer ner i helgen så vi ska slå på stora trumman och ha en riktigt träningshelg igen, Bruno ska få vara med och hoppa på söndag - spännande!
Får se om jag kan fixa med mig en fotograf till nån av dagarna.... Brittaaaa, Pennannnnn..

Dessutom skulle en ny design vara på sin plats här, det ska jag också hinna med.
Men först ska jag hinna med att sova nu - bums!
Stallet imorgon - längtar :)

Kommentarer
Postat av: Annie

JAG TÄVLAR OCKSÅ 100/110 I KRAMFORS :DDDDDDDDDDD

din mail? har ny mail förstår du, så elitlistan finns inte kvar, haha ;)

2011-05-15 @ 21:30:27
URL: http://jacobssona.blogg.se/
Postat av: Annie

JAG SKA OCKSÅ TÄVLA 100/110 I KRAMFORS :DDDDDDD

Kan du skriva din mail? Har ny så "elitlistan" är borta så att säga ;)

2011-05-15 @ 21:31:17
URL: http://jacobssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0