Har ju glömt att berätta

Hade ju småsaker att berätta från tävlingen i Näset.

När jag skulle sitta upp på söndagen insåg jag att jag hade tappat en stigbygelsplatta.
Det är så typiskt mig att det alltid ska hända något när jag ska tävla - alltid alltid ALLTID.
Dock gick det bra att rida utan också. Troligvis ligger den i deras ridhus någonstans från när jag longerade honom.

På vägen hem stannade vi och käkade pizza i Älandsbro.
Dom som ägde den pizzerian var väldigt fascinerad över att vi hade en häst i transporten, så en av dom frågade oss om han fick gå ut och kolla på honom.
- Självklart svarade jag.

Han stod hos honom i säkert en kvart och bara tittade på honom och försökte klappa, dock var Bosse inte så intresserad av att bli klappad, men det såg lustigt ut att se någon så intresserad av att se en häst stå i en transport...


Bosse 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0