Great sunday!

Åkte ut till stallet tidigt igår för att hjälpa Lollo med stallet och umgås!

Det flöt på bra och vi hann både spåna och köra upp ny bal, sedan kom Mona ut till Cape för att provrida Bosse.
Det gick så himla bra, så nu ska hon börja hjälpa mig men honom en gång i veckan, så jag kan åka till Divan den dagen och behöver inte åka emellan stallen!
Bosse var himla nöjd med hennes ridning och var avslappnad och frustade flera gånger! :)

Sedan bygde jag och Lollo upp hagen nere vid vattnet och släppte sedan Bosse och Bruno där - lyckliga grabbar!
Dom sprang in i hagen, ca 2m sen var det direkt ner med huvudet i gräset!


Idag har Bosse vilodag och jag har kvällen så ska åka ut lite senare till stallet idag.


Nöjda grabbar


Bosse njuter av grääääs!


Bästa Lollo och Bruno!


Familjen Eriksson-Bech låg i med hårdträning


Och Jennie provar sin nya kuse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0