Ett tips!

Jag lärde mig själv något nytt idag, eller kan jag uttrycka mig så?

Till saken, jag "sitter fast" i min höger hand, vill gärna sitta och bromsa lite med den handen och håller fast den lite.
Nu idag så testade jag bara att lägga över den "resterande tygeln", ni vet den del av tygeln som ligger på hästens hals när du kortat tygeln, till höger sida.

Jag har alltid haft den på vänster sida, men nu när jag la över den så fick jag som en helt ny känsla och kunde "komma åt" min höger hand bättre och det blev automatiskt att jag blev mjukare i den handen eftersom jag fick en ny känsla.

Så det är mitt tips! 
Variera vilken sida du har den överblivna tygeln på och få en ny känsla i handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0