En härlig ridtur

Hade insläppet idag så var kvar tills kvällsfodringen då jag hade den också.
Spenderade den med att longera Brucean, samt ge honom en ordentlig rykt, borsta av Nero och leka lite med honom på planen (han hade svinkul kan jag säga) och såklart en ridtur på min egna fina.

Hade tänkt att rida på en lägda, men det blev lite ändrade planer, så red ut på Nederön istället.
Eftersom det var rätt hårt så skrittade jag mest, men det blev även lite trav och galopp, men helt utan krav då jag tänkte att han skulle få gå lite som han ville.

Fast när han brassade iväg i en galopp fick jag skola han lite så att han inte tror att det alltid är fullt ös när man rider ut.
Skulle även busa med honom och hoppa över något dike, men han var inte ett dugg intresserad utan klev bara över haha!

Här kommer lite bilder iaf, det var urskönt i kvällssolen och spotify på i mobilen!




Världens sötaste shettisar (förutom Nero) I love them! :)



Härlig utsikt va?

Den här låten var superskön ute i solen och man fick en sån "Må-bra" känsla i kroppen :)
På tal om filmen så vet jag inte varför ni inte kan se den, då jag kan se den utan problem, men ska se om videofyMe kan vara lösningen, trots att ni inte gillar det heller ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0