BLOPPIS! (Uppdaterad 31/5)



SVANSSKYDD NYLON
Färg:
Blå
Märke:
Hööks, Puff Pad
Nypris: 129:-
Mitt pris:
80kr eller bud (frakt tillkommer)


ALLROUNDSCHABRAK
Strl: Full
Färg: Blått (ngt mörkare än på bilden) med gul passpoal
Märke: Horse pro
Säljes pga: Används inte längre, ngt sliten vid sadelgjorden
Nypris: 120kr
Mitt pris: 50kr eller bud (frakt tillkommer)




LONGERINGSGJORD
Strl: Full
Färg: Randig
Märke: Okänt
Säljes pga: Används inte längre, lite sliten i en av fastsättningarna. 
Inspänningsryglar ingår
Nypris: ?
Mitt pris: 50kr eller bud (frakt tillkommer)


TÄVLINGSKAVAJ
Strl: 44
Färg: Grå
Märke: Eqipage
Säljes pga: Förliten över axlarna, är mindre än en 42:a över axlarna. Mycket gott skick
Nypris: 500kr
Mitt pris: 200kr eller bud (frakt tillkommer)


TÄVLINGSKAVAJ
Strl: 42
Färg: Svart
Märke: Jacson
Säljes pga: För kort i ärmarna, saknar alla knappar framtill, bra skick
Nypris: 375kr
Mitt pris: 100kr eller bud (frakt tillkommer)




DRESSYRVOJLOCK
Strl: Full
Färg: Marinblå med gul kant
Märke: Hölcher Sport
Säljes pga: Används inte längre
Nypris: 150kr
Mitt pris: 30kr eller bud (frakt tillkommer)




REFLEXLÄNDTÄCKE
Strl: Ponny
Färg: Gult med reflex
Märke: Horse & Riders
Säljer pga: Förlitet, passar dock liten häst
Ofodrat, bra skick
Nypris: 250kr
Mitt pris: 100kr eller bud (frakt tillkommer)



DRESSYRSCHABRAK
Strl: Full
Färg: Ljusgrått med röd/svar/ljusrosa passpoal
Märke: Hansbo Sport
Säljes pga: Har tröttnad på det
Nypris: 250kr
Mitt pris: 70kr eller bud (frakt tillkommer)

ALLROUNDSCHABRAK
Strl: Full
Färg: Marinblått med röd och vit kant
Märke: Sjöhagen horse wear
Säljes pga: Använder det inte längre
Nypris: 150kr
Mitt pris: 50kr eller bud (frakt tillkommer)





VID INTRESSE
Kommentera detta inlägg
eller
mejla [email protected]
eller
Ring/SMS:a 070 640 74 66

 


Kommentarer
Postat av: Karro

Vart har du köpt din CO hjälm?



/ Karro

2011-02-22 @ 18:35:31
Postat av: S

Scrubs!

2011-04-05 @ 00:26:35
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: SOFIE

Blev lite sugen på longeringsgjorden!

2011-05-05 @ 21:08:43
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0