Är sjukt trött

Kom hem för ca 40min sen, har inte varit hemma sedan 12 idag, utan har först varit på ridskolan och ridit Divan, och sedan for jag till Cape och red ut med Lollo.
Stannade sedan kvar hos henne och åt middag, kvällsfodrade och sånt.

Något vi även gjorde var att kolla igenom alla SUPERFINA bilder som Pennan fotade i helgen!
Vi började nästan grina när vi tittade på dom haha, hon är allt bra den där Pernilla Larsson!

Ska snart ge er feta bildbomber, men måste nog sortera ut lite först då det är runt 150 bilder hehe :)

Här kommer en bild på något annat sjukt roligt iaf som jag inte upptäckte förrän nu...


Det var sjukt fin regnbåge, men kolla MYGGAN på första bilden! 
Haha!

Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

hahah!

jag läste maggan och förstod inte alls vad du menade men sen, efter ett bra, långt, tag insåg jag det, hehe

2011-05-25 @ 17:03:10
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0