Är rätt trött

Det var en jobbig dag i stallet, inte jobbig för att det var mycket att göra, men för att det var så VARMT!
Man var helt slut efter att ha släppt ut hästarna, sedan efter lunch var det promenad med några pållar och man höll på att smälta haha.

Det roliga var att vi typ gömmde oss inne i stallet istället för ute i solen för det var mycket skönare ;)

Nu ska jag lägga mig och se en film och säkert sova, massa uppdatering imorgon istället då jag inte ska göra något.

Bosse hade vilodag idag så borstade bara av honom och kratsade hovarna som det fastnar en massa lera och stenar i - VARJE dag.
Han har dessutom mest i hovarna av alla hästar tror jag, vet inte vad han gör? Lerinpackning för hovarna kanske?


Snygg heeeest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0