2h i sadel...

... är ingen stor grej, om det inte är på samma häst.

Nejmen skämt och sido, hade två lektioner på ridskolan idag, där uteritt stod på schemat så Divan fick hänga på ut, hon skötte sig över förväntan trots att vi mötte älgar, en räv och rådjur!
Lite fjantig är hon såklart allt ibland, men väldigt duktig för att bara vara 6år!

2h ute i skogen mådde hon inte dåligt utav iaf.
Imorgon ska jag rida henne igen, fast ett lättare pass på banan bara.

Bosse fick vila idag, hann verkligen inte och kände mig verkligen hjälplös och dum när jag insåg att jag inte skulle hinna. Det är första gången jag inte hinner rida min häst. Dålig samvetet = japp!

Imorgon hade jag tänkt att hoppa, men får nog ta ett dressyrpass istället, suck..
Eller jag kan inte bestämma mig... Hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0