Vi blåser bort

Jag kunde både slå till skon och slå fast den, så nu är jag allt bra nöjd, fick dessutom in en fjärde söm på insidan!

Efter jag hade gjort det mockade jag, innan jag tömkörde honom den den stenhårda ridplanen, hade tänkt rida ut, men klockan var så mycket så det kändes inte så lockande.

Skrittade väldigt mycket med tanke på underlaget och provade ett rakt gummibett med honom, dock fortsätter han att gapa i skritten för att komma undan, så det gjorde ingen skillnad.
Han var verkligen rätt lät och ofokuserad idag, mest tror jag det berodde på blåsten.

Han fick något tokfnatt när han blev rädd för något och drog iväg och lyckades få med sig en pall, och där stod jag i mitten och skrattade åt honom, sedan stannade han och tittade på mig som "vad hände?"
Tycker verkligen inte att Bosse passar i färgen tobacco.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0