Veterinärbesök

Men herregud hur långsamt kan tiden gå?
Trodde faktiskt att den var nästan fem nu, men då är den såklart bara fyra.

Jag är trött och hungrig = dålig kombination.
Ska dessutom direkt ut till stallet efter jag skjutsat hem mamma, just nu längtar jag verkligen efter min egna bil..

Hur som helst, idag ska veterinären komma och kolla på Bosse, ska fram förallt raspas tänderna på, men jag hoppas på att han även ska kunna gå ner i halsen och titta på honom så vi får en bättre insikt på hur det ser ut.

Vi har faktiskt gått ner en gång per år och kollat honom i halsen för att se om det blir värre eller om det ser likadant ut, lätt sätt att hålla koll på struppipningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0