Världens roligaste mejl

Fick bilderna av Therese igår, och kanske även världens roligaste mejl:

"Hej Marlin!
Hir ir bildirna jig lividi dig ;)
Översättning: Här är bilderna jag lovade dig ;)
Jag skrev på Ispråket.
Hoppas bilderna duger, skickade med en bild på mig och Stellan så att du ser att det är jag Therese, som skriver.
Asså Therese Nordin och ingen annan. Bra va?
Nu ska jag gå och göra toast i micron, hoppas det gick bra för dig att rida Divan förresten!
Förlåt att jag inte åkte med idgm en jag hade ingen skjuts från ridskolan sen.
Och jag tog också ett tuggummi sen och jag håller med, dom var hårda! Herregud..
Sen åt jag lite av den där lyxmoussen du vet, och du missade inget Marlin! Det var inte så god.
Dina muffins och banankakor var mycket godare, 1000000000000000 ggr godare faktiskt.
Tack igen för dom :D 
Jag har nyss ätit en stark öl-korv nu och ska nog gå till kylskåpet och se om det finns nån mjölk alls.
Du vet jag skulle ju och handla mjölk men hann aldrig.
Nu får jag gå som du sa, UteliggarN Therese. Hoppas jag hittar nån god mjölk på ica.
Nån dag i sommar, kan inte du och jag ta med massa isglass till Cape och äta där då? 
Sånna som typ bara består av vatten så vi aldrig blir mätta, så vi orkar hela paketet!
Och sen måste vi rida följa John på planen nån dag, barbacka. Känner att det kanske skulle va kul.
Jag vet inte vad jag håller på med, så jag ska nog sluta skriva nu. 
Jag kommer nog att ha snott massa värdefull tid från dig när du ska läsa detta onödiga mail, förlåt Marlin.
Hoppas du förlåter mig.


Du är som en fullmåne, väcker vildjuret inom mig och leder mig genom mörkret.

Mvh. Thereseeeee :D"





Det här är Bosses nya täcke!
Ett tunt ulltäcke från Jacson, hittade dock inte det på hemsidan.


Och här är den fina bilden på Therese och Stellan som hon skickade med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0