Tävlingsplanering - check

Ikväll har jag suttit och planerar, skrivit, kluddat, funderat och tillslut kommit fram till en hel tävlingsplanering.
Det som är tråkigt är att jag inte vet vad jag gör till hösten. Troligtvis måste jag lämna Bosse till Maria, och själv åka och plugga, något som jag inte alls ser fram emot.
Bosse är i sina bästa år, och han är verkligen hela mitt liv.

Hur som helst, man ska inte ta ut några sorger i förskott, det är något jag håller på att lära mig.

Så här ser planen ut iaf;

Mars:
3 - Hippo, dressyr

April:
29-30-1 - Vännäs, dressyr

Maj:
14-15 - Sundsvalls RK, dressyr
29 - Näset, hoppning

Juni:
11-12 - Vännäs, hoppning
26 - Njurunda, dressyr


Juli:
UPPEHÅLL

Augusti:
19-20-21 - ÖOR, dressyr
(19-29-21 - Vännäs, hoppning - kommer nog åka hit en dag)

September:
3 - SURF, hoppning
25 - Näset, hoppning

Oktober:
1-2 - Sundsvalls FRK, dressyr
15 - Sundsvalls FRK, hoppning
22/10 - Hippo, dressyr

November:
6 - Timrå, hoppning

Dressyr: 6st
Hoppning: 7st

Syns vi på någon tävling?


Tur att jag hade en mer hopptävling än dressyr, blev nästan rädd att jag hade blivit dressyrfjolla..
Detta är iaf dom tävlingarna jag vill åka på, sen blir det aldrig som man vill, det kostar pengar, det kommer saker emellan, och hästen kan bli skadad o.s.v
Är lite ledsen att jag ev missar Kramfors i juni, eftersom jag ääälskar den tävlingsplatsen.
Sedan kommer jag aldrig åka till Härnösand och tävla igen haha.
Dessa tävlingar är noga utvalda, och varför dom är det, kanske ni får veta inom snart framtid ;)

BTW. Rebecka, säg till om du kan följa med och grooma nån tävling!




Kommentarer
Postat av: Lisa

om jag har kvar fille och det är någon lokal hänger vi gärna med på någon tävling :D

2011-03-07 @ 02:11:46
URL: http://lindbergl.blogg.se/
Postat av: Lollo

Låter toppen att komma till Näset både i Maj och i September=)

2011-03-07 @ 23:28:38
URL: http://blog.st.nu/ungaryttare
Postat av: Lollo

jag hänger på, förutom när jag är i USA, men då kan du ju ta med dig Brunte ut på banorna. ;)

2011-03-08 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0