Svartsjuk Bosse

Hemma från stallet nu och tänkte bara slänga upp ett inlägg.

Bosse verkade riktigt sur på mig idag efter jag hade ridit Erik för han stod med rumpan emot och surade, och folk säger att hästar inte kan prata...?
Mutade han med äpple och sockerbitar så jag hoppas jag är förlåten till imorgon.
Sedan fick han faktiskt sitt nya schabrak, plus ett nytt täcke idag också... hehe..

Bilder på täcket kommer när jag har fått dom av Therese :)

Inlägg om ridpassen kommer imorgon.


"Oj vilken osuddig bild på Bosse och hans schabrak!" tänker ni nu

Kommentarer
Postat av: Theresen

jag skickade bilderna till [email protected] eller nåt sånt, ska jag skicka dom till nån annan får du smsa den adressen eller säga den nån gång eller nåt :)

lite fult att det vart eller nåt två gång men aja

2011-03-10 @ 09:07:59
URL: http://nordintheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0