Svar på le kommentar

elin om Vad som händer den lördagen:
snacka om dubbelmoral.. du är så imot att rida utan hjälm, och du själv rider utan hjälp utan sadel och TRÄNS också...
IP: 78.73.120.51



Okeeeeej, kan inte hålla mig längre....
Det är dubbelmoral JA!
Men! Jag hade repgrimma plus graman, sedan har Pernilla redigerat bort det, faktist bra jobbat från henne som gör att det inte syns :)
Vi tog på honom så lite saker som möjligt för att det skulle vara lätt att redigera bort, och för att skapa lite reaktioner.

Sedan kan både Pernilla och Rebecka erkänna att jag INTE trivdes att rida utan hjälm och att jag påpekade hur fel det kändes.
Jag har gjort det två gånger på fotograferingar för Pernilla, och den här gången skrittade vi i väldigt djup snö, så hade han gjort något hade jag landat mjuk, och sen skulle han nog inte orka springa så långt, men som sagt, jag är fortfarande EMOT att rida utan hjälm och att detta kändes väldigt naket.



Kommentarer
Postat av: Anna T

I min film så cyklar en man utan hjälm fastän man inte ska :(((( MEN VA GÖR MAN INTE FÖR KONSTEN :D!?!?!??!!

2011-03-20 @ 16:46:41
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Michelle

Riktigt fin bild:D <3

2011-03-21 @ 17:08:18
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0