Planerna för dagen

Nu är lunchen snart slut och det är 4h kvar på jobbet.
Efter jobbet ska jag hem och baka, imorgon ska jag bjuda kompisarna på fika. Kan dock inte riktigt bestämma mig vad jag ska baka, men funderar på att dra på stort med MYCKET fika hehe! :D

Sedan ska jag även ut till stallet, har kvällsfodrningen ikväll, och ska hinna promenera med Bosse och känna lite på hoven.
Han har inte mått så bra sedan i fredags efter skoningen, utan har varit varm och haft lite puls i vänster hov.
Dock var det bättre igår, men han har blivit kort i steget fram. 
Förhoppningsvis är han helt okej imorgon. Det är därför han har fått tagit det lugnt!


Maria och fina Bosse



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2011-03-07 @ 19:28:18
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0