... också var det söndag

Uppe med tuppen, (vid 7 alltså) och fodrade hästarna.
Fick låna skor och jacka av Lollo vilket resulterade i ett par för små skor som jag gick och tryckte tårna i hela dagen haha.
Började släppa ut alla hästar då det kom en annan som skulle släppa ut två hästar och påminner mig om att det är sommartid.

IN MY FACE, nu låg jag ju en hel timme efter!
Stallet gick rätt smidigt iaf tycker jag, dock blir jag less på att jag ska ha så otroligt ont i ryggen efter varje gång...

Vid ungefär halv sex tiden kom Lisa ut och vi red ut, hon på Bosse och jag på Hälge.
Lisa ska nämligen rida Bosse nästa helg då jag är borta och Maria håller på att flytta. Trots att hon kände sig som en mygga så tror jag att hon kommer gilla honom ;)

Dock påstod hon att han var en bortskämd porslinshäst när jag gick igenom hur allt skulle vara, vaddå bortskämd?
Kan jag aldrig tänka mig ;)


Vi tog en massa bilder, på dom första bilderna såg Bosse konstig ut,
och på den sista såg Lisa konstig ut.
Ni ser ju vilken jag valde


Och söta lilla Hälge (och en pall)

DET VAR MIN HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0