Landets sämsta bloggare

Tur att man inte är någon storbloggare, då hade man nog hamnat under pistolhot och varit tvungen att trycka ut 10inlägg per dag. 
Det märkar man när man inte läst bloggar på några dagar, dom flesta har 5-6st inlägg, men dressyrmupparna har gjort 13st. Fattar inte hur dom orkar.

Hur som helst, i fredags red jag ut med herr Bo, slutade tidigt för att hinna med allt, red ut på nederön och blev lycklig över att det var så mjukt att det gick och galoppera.
Dock precis när jag börjat galoppera kommer det en ponny flygande ut genom staketet framför oss så det tar tvärstopp. Jag såg det dock innan Bosse så jag var beredd på att det skulle hända ;)

Väl tillbaka så var det bara att skynda sig hem och göra mig i ordning, tog en totalt till på 1 och ½h på stallet den dagen och det är rekord för mig!

På kvällen firade vi Emma i en liten överraskningsfest och jag gav henne min sista (och bästa present) ett fotoalbum som jag hade gjort en liten saga utav, jag tror hon blev glad iaf :)


Laban får stå för bilden hur jag känner mgi efter helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0