Jag tror jag kommer att dö

Alltså HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad jag har fikat, tror jag kommer att avlida!
Först när man har smakat av allt fika så doppade jag och Sandra olika frukter i choklad och det var supergott, men snacka om paltkoma!

Är dessutom riktigt trött nu efter att ha plockat undan allt, så nu blire sängen, imorgon kommer det en uppdatering om Bosse...

Tur att det var FET tisdag idag, då behöver man inte ha dåligt samvete ;)


Den extremt fina färgen på grädden är Pernilla förtjänst ;)
Allt var gott förutom muffinsarna, dock saknar Emmas chokladtårta
och bananrullarna jag fick av Martin på bilden

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tar det som en komplimang!

2011-03-09 @ 13:24:27
URL: http://horseinspiration.blogg.se/
Postat av: S

Det var gooootttt! Och ja, hahah tur att de var fettisdag, det är ju faktiskt en bra ursäkt.

2011-03-14 @ 19:43:13
URL: http://robotsdontcry.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0