Jag har fullt upp

Shit vilken dag!
Har verkligen hållt igång från början!

Klev upp vid halv elva och drog ut till ridskolan för att rida Divan.
Tränade för Maria idag då det kan vara bra att veta vad man ska träna på när jag rider henne under veckan.
Det var egentligen ingen bra riddag idag, eller jag kan inte riktigt säga vad det var, men hittade aldrig riktigt någon bra känsla, har haft bättre dom två senaste gångerna jag har ridit henne, men det kan vara för att vi gjorde lite svårare övningar idag, som var mer krävande både för henne och mig.

Dock blev hon riktigt fin på slutet så det är jag nöjd med!

Sedan åkte jag hem åt lunch, innan jag for och tittade på en bil, som jag troligtvis kommer att köpa! Mer får ni inte veta :)

Därefter var det dags för Cape, där jag hade insläppet, mockade och gosade med Bosse innan jag red Brucean, som inte var på sin bästa sida idag. Först vägrade han att stå still så jag kunde sitta upp, och sedan vägrade han att stå still när jag väl satt uppe på honom, tur att jag hade ridit Divan tidigare under dagen så jag körde lite liknande övningar, gjorde dessutom säker 500övergångar hela tiden på olika ställen så han skulle koncentrera sig på mig och inte bara springa i sin egna lilla värld.
La upp stigbyglarna mot slutet, och när jag kom åt honom bättre så blev han jättefin och började frusta och slappna av, så då gav jag mig.

Har en massa bilder från idag, men som vanligt krånglar internet, så jäkla tråkigt!
Lovar att fortsätta försöka ladda upp bilder!


Brucean idag :)

Kommentarer
Postat av: Samanta

Åh, vilken fin blogg du har! ♥

2011-03-14 @ 22:25:27
URL: http://samantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0