Jag är ju rolig?

Har hört lite tjatande från olika håll att vill veta vad vi höll på med den HÄR dagen.
Men det hänger lite både på mig och Pernilla när ni får veta.

Dessutom tror jag att hon är rolig då hon skrev sms till mig vid 10-11tiden på måndagkväll och bad mig om råd och jag svarade i något i stil med att jag inte brydde mig.
Det kan ju annars ha med att göra att jag var så jäkla trött att jag såg dubbelt, men det glömde jag nog att framföra...

Meeeen, till något helt annat. Har funderat på att göra en ny design till bloggen...
Vad tycker ni?


Ska jag göra en ny design?



Free web polls

Kommentarer
Postat av: Olaandrine

good site, need more information! Thank you

2011-12-20 @ 07:26:39
URL: http://olaandrine.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0